Reklamacija računa

Reklamacijo je potrebno vložiti pisno v roku 8 dni po prejemu računa.
Priložiti je potrebno reklamiran račun in odčitano stanje vodomera. Naša služba vam bo na reklamacijo pisno odgovorila v roku 8 dni.
Za dodatne informacije lahko pokličete na telefonsko številko 02 320 77 00 nato pritisnete številko 2., lahko pa svoje pripombe sporočite na elektronski naslov: info@mb-vodovod.si ali obracun.vode@mb-vodovod.si.

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani.

Nastavitve zasebnosti so shranjene!
Nastavitve zasebnosti

Tukaj lahko nastavite, kateri piškotki naj se naložijo na stran.

Piškotki, ki so nujni za pravilno delovanje spletne strani in niso povezani z beleženjem podatkov.

Za uporabo spletne strani je sprejetje piškotkov obvezno.
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Zavrni piškotke
Sprejmi piškotke